evo meeeee.....




eto i ja odlucila napisat novi post..eto reda radi...hahaha...s obzirom da je mojoj kiki sutra rodendan posvetit cu ovaj post bas njoj...evo ovako...22.06 ja zavrsim u bolnici i razmisljam ajme sta me tamo ceka ono novi ljudi novo sve...i to ljudi koje nikad nisam niti vidila...i sad cu ja s njima bit po cile dane dilit sobu s njima i sve...ko u big brotheru...i dodem ja tamo one sestre mi rekle u kojoj sam sobi i u sobi stoje 3 zenske koje nikad nisam ni vidila...onako ja dodem do svog kreveta i cila onako zbunjena...one su bile super dosle do mene odma se upoznale i pocele pricat...to su bile josipa,snjezana i moja kike! i tako do popodne mi pricale i pricale tako se pocele upoznavat bolje...i tu prvu noc tamo snjeze i josipa zaspale a ja i kike ostale budne cilu noc i pricale..sile kraj prozora gledale u noc sa istim zeljama...izac na zrak na slobodu...tu noc kike mi je ispricala cili svoj zivot ko i ja njoj svoj....stvarno mi je odma postala draga..osjecala sam se ko da ju znam vec 100 godina..bila sam super i sa snjezom i sa josipom al s kikom sam bila najbolja i nekako je bila najslicnija meni....sve su bile starije od mene za godinu dana...vec 26.06 sve tri su otisle iz bolnice a ja sam ostala do 29.06...onda su mi dosle u posjete a meni je dosla nova kike s kojom sam isto bila super al ne ko sa starom kikom...i tako...pridkraju lita sam bila tjedan dana u splitu i stalno sam bila sa kikom po gradu i tako...bilo mi je zakon...sad se dogovaramo da ona dode vamo malo u makarsku u mene....da nije bilo bolnice,operacije i svega nikad te ljude nebi upoznala a ni kiku....ta cura,ma strasna je obozavam ju i mogu s njom o svemu pa cak bi prije s njom pricala o nekim stvarima nego s nekim koga znam puno duze...eto neda mi se pisat vise...moja kike sritan ti rodendan iako je sutra~!!!!volin te puuunoooo i vidit cemo se mi pa cemo opet lunjat po kavama i ducanima!!!!!
neskvik
bye bye....

p.s i meni je rockas 24.10 doooontttt forget!!!!!!!!!!!!!!



09.10.2007. u 11:19 | 22 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ich,ich und ich!!!!

pa....
takozvana od ria mare NESKVIK!!!tako sam ponosna na to ime...cerek
...živim u traženju zabave...
volim puno toga,a mrzim jos vise nego sto volim... volim par ljudi najvise na svitu...mirelu,šarića,anu,Plisu volim malocerek,...eek, ma jos mnogo njih!cerekcerek
headbang
ne volim SAMO bolnicu,gospođicu Patku i ekipicu,puno *tuptup* ljudi,novog hrčka,svoga brata(kadkad mi ga je ža pa ga mrvicu volim),cajka dio grada,subotu kad nemam di,nemogučnost života u ogromnom gradu sa puno,puno novih ljudi,prosjake koji me pitaju"ajde dite daj koju kunu",kad ponestane duvana i para,a najviše od svega mrzim ovaj grad u kojem nema života....


Nesquik