ej ljudovi i ljudice!!!!

evo i ja odlucila novi post nasrajbat...a nemam pojma o cemu pisat kao i obicno...veceras je prljavo kazaliste na kacicu jedva cekam...obozavam ih slusat...podsjecaju na davne dane...one bolje dane...ovo lito...ajme mrzim ovo lito...tako je proletilo a bezzeee je bilo...bar meni...nijedna dobra stvar mi se nije dogodila...onako vani u drustvu smijem se i zezam ali to nisam ja...to nije iskreni smijeh smijem se tek tako...neznam sta se dogada s menom ovo lito totalno sam propala...na neki nacin jedva cekam da lito zavrsi a na drugi ne zelim da pocme skola nekako imam fobiju vratit se opet u onu skolu islusat one profesore i tako cilu zimu...ovu skolsku godinu stalno sam razmisljala o litu i planirala sta cu radit,a kad je lito napokon doslo sve je krenilo naopako...sad se bojim da se to sve opet ne ponovi...ma neznam umisto da se zabavljam i uzivam ja padam u depresiju...a nemogu se iz nje izvuc...jednostavno ne mogu...

p.s. ja i maja smo nedavno napravile blog al nismo nikome govorile za njega pa evo ...
madrfakingprincess.blog.hr

eto ljudi to je to od mene nisam pametna nemam o cemu pisat..pusach!!cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek

06.08.2007. u 20:10 | 26 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ich,ich und ich!!!!

pa....
takozvana od ria mare NESKVIK!!!tako sam ponosna na to ime...cerek
...živim u traženju zabave...
volim puno toga,a mrzim jos vise nego sto volim... volim par ljudi najvise na svitu...mirelu,šarića,anu,Plisu volim malocerek,...eek, ma jos mnogo njih!cerekcerek
headbang
ne volim SAMO bolnicu,gospođicu Patku i ekipicu,puno *tuptup* ljudi,novog hrčka,svoga brata(kadkad mi ga je ža pa ga mrvicu volim),cajka dio grada,subotu kad nemam di,nemogučnost života u ogromnom gradu sa puno,puno novih ljudi,prosjake koji me pitaju"ajde dite daj koju kunu",kad ponestane duvana i para,a najviše od svega mrzim ovaj grad u kojem nema života....


Nesquik