PRIZIVANJE DUHOVA|!!!!


danas u skoli san se dogg ninom i dajanom da cemo prizivat duhove...Oduvjek sam to htjela probat,ali nikako nisam imala prilike.Cvrsto sam uvjerena da je takvo nešto moguce izvest i vjerujem da ako vjerujemo u to da cemo to i uspjet.Pozvat cemo jos nekoliko ljudi.Bit ce ludnica.Tražila sam upute kako se to radi al nigdje nema.Našla sam samo ovo na blogu od neke cure:
Sotonistički čin, ujedno igra magije i psihe!
Ako se osoba odluči upustiti u to treba biti svjesna da je to protiv pravila Boga, jer je to uznemiravanje duša.
Ima puno načina dozivanja duhova, a meni se najviše sviđa onaj s viskom(ili iglom na koncu koja zna biti i učinkovitija), 6 svijeća i pentagramom.
Preporučam da se na sebi ima nešto crveno jer ta boja štiti od zlih utjecaja.
Dozivanje neće uspjeti ako je u grupi netko tko ne vjeruje u to, a najbolji znak je gašenje svijeća prije početka.
Potrebno je razmisliti čiji duh treba zvati i zatim osmisliti čarobnu formulu.
5 svijeća je na vrhovima pentagrama i 1 je u sredini, a iznad središnje svijeće je visak tj. igla.
Znakovi prisustva duha su neobične sjene, neobično gorenje svijeća, uznemiravanje igle, čudni zvukovi, puhanje vjetra u zatvorenom prostoru ili gašenje središnje svijeće.
Ako se prvo ugase svijeće na vrhovima pentagrama, duh je uplašen i odlazi!

JEDNOM SE ČAK DESILO DA JE ZAZVONIO TELEFON I KAD SMO SE JAVILI NITKO NIJE BIO NA LINIJI.

Prizivati duhove treba najranije u 20.30 sati!

Pa hvala ovoj curi na bar ovim uputama,također sam procitala da je moguce i da u slucajevima kada to uspije obicno dode nesto loše,kao sotonini demoni koji uzmu tjelo toga koga dozivamo.

Ali to sve me nije sprijecilo,ucinit cu to.Još cu negdje procackat da nađem prave upute,ako vi imate kakve recite,i kad to završi javit cu vam kako je bilo,naravno,ako još budem živa bwuahahaha,BWUAHAHAHA!!!!

20.04.2007. u 18:48 | 15 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ich,ich und ich!!!!

pa....
takozvana od ria mare NESKVIK!!!tako sam ponosna na to ime...cerek
...živim u traženju zabave...
volim puno toga,a mrzim jos vise nego sto volim... volim par ljudi najvise na svitu...mirelu,šarića,anu,Plisu volim malocerek,...eek, ma jos mnogo njih!cerekcerek
headbang
ne volim SAMO bolnicu,gospođicu Patku i ekipicu,puno *tuptup* ljudi,novog hrčka,svoga brata(kadkad mi ga je ža pa ga mrvicu volim),cajka dio grada,subotu kad nemam di,nemogučnost života u ogromnom gradu sa puno,puno novih ljudi,prosjake koji me pitaju"ajde dite daj koju kunu",kad ponestane duvana i para,a najviše od svega mrzim ovaj grad u kojem nema života....


Nesquik